En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

söndag 30 maj 2010

Lång bloggadress


Första hinder när jag skulle skapa denna blogg var själva blogg adressen. Tanken var att ha en kort adress. Men alla ord jag ville ha var redan "upptagna". Ja jag är inte riktigt nöjd med adressnamnet. Om någon kommer på något bra är jag tacksam för förslag. Orden ALLTID TILLSAMMANS har stor betydelse i vår familj.Trots att vi fysiskt enbart är tre i familjen, så är vi fyra alltid tillsammans.

1 kommentar:

  1. Hej! Kanske lite sent att svara nu, men jag har en lösning på ert problem. Ni kan skaffa en subdomän till er bloggadress!

    Gör såhär:

    1. Gå in på dot.tk
    2. Skriv in ert nuvarande URL (http://alltidtillsammansvivandrar.blogspot.com) och byt till ett kortare (gratis) URL som kommer att sluta på TK

    SMART, ELLER HUR? ;)

    SvaraRadera