En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

tisdag 19 april 2011

Sorg och glädje..............





Förra veckan var min man och jag på en veckas semester i Italien. Så vackert nu i försommartid. Överallt vackra blommor, härligt grönt, mogna apelsiner och citroner.


Vi var i Sorento, de vackra vyernas plats. Mina ögon, min hjärna njöt av allt det sköna, men min hjärta var tomt. Hjärtat kunde inte glädjas, inte än, inte än......

Polen på hotellet låg öde, hade du varit med Nicklas så hade du förstås badat i den.

När vi var i Pompeji fanns det möjlighet att besöka Vesuvio. Men det orkade vi inte, hade du varit med så hade vi säkert ståt på toppen. Du skulle varit med på vår vandring vid kusten.........................Vi saknar dig så.......................


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar