En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

lördag 30 januari 2016

I dag din födelsedag.........

Älskade barn i dag skulle vi firat din 24 års dag!!! Jag tänker på dig som alltid och saknar dig.....

Undrar vad du skulle ha pysslat med i dag? Kanske du skulle spelat i ett band, så som du gjorde innan du blev sjuk? Undrar vad du skulle ha utbildad dig till? När du började i gymnasiet fick ni vara med vid en förhandling i domstolen. När du kom hem var du mycket imponerad, Kanske skulle du arbetat med detta?

Pappa och jag tände ljus vid din grav från oss alla, så som vi brukar. Sedan skickade vi upp till himlen en kinesisk  lykta.

9 kommentarer:

  1. Hej, jag fann bloggen av en slump och kunde inte sluta läsa.. Beklagar er enorma sorg efter en fin och speciell son! Vilken stor kärlek o gemenskap ni ser ut att ha delat, det lyser fram genom raderna. Håller tummarna att ni får en så fin nutid & framtid trots förlusten!

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag har läst om er vandring med tårarna rullandes ner för mina kinder idag. Vet inte riktigt vad jag vill skriva men känner att jag måste iallafall.
    Både er sons hemska öde och er väldiga styrka för honom rycker tag i mig och ger mig en känsla av sorg blandat med glädje över ert genuina angemang ovh intresse för att till hundra procent verkligen försöka på alla sett och vis för att göra Nicklas sista tid till allt det han ville... Jag kan inte låta bli att tänka på det där berget på Mallorca som han ville klättra ända upp till toppen på, om man kunde klättra åt någon...
    Jag beundrar er för allt ni gjorde och även allt ni gör för andra i samma situation.
    Kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra för din kommentar, ja det är ett speciellt minne, berget på Malorca. För ändå sedan Nicklas var liten så älskade han att klättra.
      Kram Nera

      Radera
  3. Ni skall ses igen en dag. Nicklas och du.
    Ville bara dela med mig till dig som jag kände i mitt hjärta att Jesus är med dig 24h, du är aldrig ensam. Du kan prata med honom om allt. Kärlek till dig ❤️

    SvaraRadera
  4. Jag sökte på nätet och tryckte in och läste Nicklas kamp. Och framför allt vill jag säga att jag beklagar sorgen

    Jag har väldigt svårt att gråta och brukar inte heller vilja läsa massa elände utan brukar läsa lite mellan raderna.....

    Jag läste varje bokstav och vissa stunder fick jag flytta mobilen för att torka bort mina tårar och andra stunder blev jag glad över hoppet och envisheten och glädjen Nicklas hade...

    Vill säga att jag blev så berörd att jag delade er historia på min Facebook sida.

    En dag kommer ni igen samlas exakt som ni gjorde tillsammans med Nicklas. Och ni har varit väldigt starka och kloka föräldrar. Och tack för ni delade med er och tack jag fick läsa om
    Er underbara hjälte.

    Kram Miriam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Miriam för din vänliga kommentar.
      Nicklas budskap är att man ska leva och uppskatta att man får leva

      Radera
  5. Min dotter vaknade med ont i foten och jag googlade och hamnade här. Efter att ha läst om Niklas och er kamp och gråtit en flod av tårar vill jag bara säga att jag är oerhört ledsen över att ni berövats honom! Önskar er all lycka och kärlek framöver med familj och vänner. En dag möts ni i Nangijala. ��

    SvaraRadera