En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

söndag 5 september 2010

Fortsatt arbete med Loppis

Brevet till by folket är klart och utskickat. I det står förslag på hur vi ska gå tillväga, och en del frågor som behöver lösas. Någon i byn tyckte vi skulle servera kaffe, och det vore trevligt, så nu undersöker jag om vem/vilka som vill hjälpa till med detta.

Vidare kan jag berätta att Ölandsbladet har lovat informera om vår loppis i särskild bilaga med evenemang i tidningen på tisdagen innan skördefesten. Jag har även pratat med ansvarig person för evenemangs kalendern i Borgholms kommun. Hon har redan skrivit information om loppiset på Borgholms kommuns hemsida under evenemangstips, samma text kommer att stå i litet häfte som delas ut på olika håll i Borgholms Kommun. Eventuellt kommer Barometern också skriva något. Själv tänkte jag ha ett blad om loppiset för allmänheten på anslagstavlor i Köpingsvik och Borgholm. På detta blad har jag tänkt använda bilden nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar