En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

onsdag 11 maj 2011

Från Högstorpsloppis 7/5








Nu har det gått några dagar sedan loppiset. I mitt hjärta råder det tacksamhet och frid. Tacksamhet för att folket i Högstorp ställde upp för denna goda sak, men de har gjort mer än så. Den frid jag känner i mitt hjärta är deras förtjänst. Jag har lovat min älskade Nicklas att gå framåt i mitt liv, så svårt det har varit mellan åt. Men dessa fina medmänniskor har get mig sitt stöd genom att medverka, det hela gör att jag och min familj tar ett stort kliv framåt.



Tack kära Högstorpsbor att ni så generöst ställde upp med er tid och så energiskt hjäplte till i denna loppis. Våra gemensamma anstängningar ger en rejäl slant till Barncacerfonden, hela 9056:-!!!!!!!!!!!!!!



Jag delar barncancerfondens vision: en värld där barncancer inte är något att oroa sig för.

Nedan liten bild kavalkad från loppis! Som synes hade vi soligt och mellan åt mycket varmt.



De flesta som besökte loppiset passade på att fika. Nedan fikaborden.

1 kommentar:

  1. Karin Fransson16 maj 2011 kl. 10:14

    Jag kan bara förundras över det du gör och vilken kraft det kan finnas mitt i all den fruktansvärda sorgen. Jag "plockar" kraft ifrån det. Kram

    SvaraRadera