En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

måndag 16 maj 2011

Väg, minnen................

Min väg till jobbet kantas av vackra blommor,


och en skalbagge i dag,


nässlor, jag skulle kanske plocka, göra soppa.?.?




Det doftar gott på min väg till jobbet, minnen har bleknat av vintern som varit..............


Men minnet av dig min älskade son kommer aldrig att blekna. När jag började skriva i denna blogg har jag haft en tanke om att skriva ner minnen från ditt liv, men det har varit så svårt. Det känns som att jag först måste skriva ner minnen från dit sista så svåra år, varför det känns så kan jag inte förklara. Jag hoppas att när jag skrivit klart detta svåra så blir dessa minnen lättare att bära.

Skrivet under flik: Nicklas sjukdomstid.

1 kommentar:

  1. Så fina bilder. Jag håller med dig,just nu är det bara minnena av den svåra tiden som är färska i minnet. Men precis som du hoppas jag att en dag kunna plocka fram alla fina underbara minnen av Evelina och kunna le och vara lycklig och just dom stunderna. Kram Cilla

    SvaraRadera