En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

tisdag 3 maj 2011

Livet går vidare trots allt!




Spridning om informationen av vårt loppis på lördag går på högtryck! De som har kikat på inf.bladet och bilden där undrar kanske varför det är tomater,lök och solros på bilden? Jo, när jag skulle göra detta blad strejkade min kamera, därför kunde jag inte ladda ner vårbilderna utan fick ta en gammal bild. Jag valde en bild från loppiset på Öland som var i september, lite höstlig och inte perfekt, men min strävan är inte att vara perfekt!



I och med loppiset på Högstorp så känns det som att en "cirkel" snart är sluten. Jag menar; först min vandring från Nicklas grav i Växjö till vår stuga på Öland. Vandringen var nödvändig för mig, om jag inte gjort detta tror jag att jag blivit galen av sorg. Sedan loppiset i Ramsättra på Öland. Och nu på lördag loppiset på Högstorp i Växjö. I och med detta tror jag att mitt hjärta blir nöjd och "cirkeln" blir sluten.


För mig är själva loppisen ett försök att visa att livet går vidare trots allt och att jag kan fokusera på något gott!

1 kommentar:

  1. Hej. Jag tycker att allt du/ni gjort är helt fantastiskt och jag vet att det tar mycket kraft,men samtidigt har man något annat att tänka på för en stund och inte bara saknade av sitt barn........tänker på er. Hör snart av mig ang träffen. Kram Cilla

    SvaraRadera