En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

söndag 16 oktober 2011

Skördemånad!


Tänker på Nicklas sista höst och de fina pumpor som Nicklas pappa hade odlat. Nicklas lycksom sin far tyckte om att odla. Men i år hade vi inga pumpor, för de hade jag plockat av och sålt på loppiset i augusti till förmån för Barncancerfonden. Insamlingen där fortskrider! http://www.barncancerfonden.se/6999


Ovan årets skörd av våra valnötter, 391 st!!!! Det skulle du gillat Nicklas! OJ VAD VI SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



1 kommentar:

  1. Hamnade på din blogg av en slump. Jag ville skriva om bemötande i sorg och hamnade här. Du har en fin blogg och jag vet vad du går igenom. Jag och min familj går igenom samma sak nu. Det var också en miss i läkarvården som gjorde att vår älskade dotter dog.
    kram till dig

    SvaraRadera