En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

torsdag 30 december 2010

2010 snart slut.............

Nu när det första året utan Nicklas snart är slut, vill jag tacka alla människor som på olika sätt, stöttat mig och min familj under året. Jag hade aldrig klarat detta utan er! Jag är tacksam att så många orkade besöka oss, vara med oss, även när vi var förtvivlade. Tack alla ni som hört av er på olika sätt, via kommentarer på bloggen, brev mm.
Och tack alla ni som hittills så frikostigt givit gåvor till Barncancerfonden via min insamling till Nicklas minne. Insamlingen fortsätter till maj månad 2011.
I år har vi inte orkat skicka några Jul/Nyårs kort till någon, hoppas ni överser med detta. Givetvis önskar vi till alla en god fortsättning och ett Gott Nytt År!

1 kommentar:

  1. Önskar er en god fortsättning på det nya året..ett år vi ska kämpa oss igenom så gott det bara går..det går,det måste det ju göra...Kram ta hand om er/Cilla

    SvaraRadera