En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

onsdag 1 december 2010

Med sorg i hjärtat.......................

Idag har jag varit i domkyrkan och tänt ljus för min Nicklas och för en liten flicka som nyligen lämnat vår värld.Hennes mamma meddelade mig i går att himmelen berikats med ytterligare en ängel, att Tilda som hon heter, somnat in för alltid, lugnt och stilla.

Jag träffade den rara Tilda i juni månad under min vandring, ännu ett oskyldigt barn drabbad av cancer.

Jag tänker på Tilda och hennes familj och sänder varma kramar, och ni som läser får gärna delta genom att tända ett ljus.

1 kommentar:

  1. Hej, jag har tänkt mycket på er familj, jag har en dotter som har varit sjuk i leukemi, vi har träffats några gånger i Lund och i Växjö. Amanda min dotter pratar ibland om Nicklas hon tyckte att han var lite "smårolig" när han vägrade äta för att han tyckte att han gått upp pga av korrtisonet så han sa att han skulle banta. Amanda kände att hon visste hur det var vissa perioder gick hon med upp i vikt av medicinen. Det värsta som kan hända har hänt er, denna fruktansvärda sjukdom skulle inte finnas. Kram från Linda

    SvaraRadera