En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

söndag 6 mars 2011

Nicklas Öland

Befinner mig sedan ett par dagar i vår stuga på Öland. I dag redan på morgonen så kände jag starkt Nicklas närvaro. Nu menar jag inte att jag tror på spöken eller dylikt, utan en känsla jag får ibland och är tacksam att jag har. Ofta är det just på Öland jag känner detta. Som sagt det började redan på morgonen, och extra starkt blev det när Nicklas katt Missan kom även i dag på besök. Nedan blir hon omklappad av min man.
Denna fantastiskt soliga dag bestämde min man och jag att vi skulle ta en promenad. Väl ute så gick vi oplanerat, men upptäckte att vi gick "Nicklas runda". En tur vi gjort med Nicklas som han tycke om. Till en plats som känns magisk, en kulle med utsprida stenar och mäktiga träd, som sätter fantasin igång. Här trivdes Nicklas!
Här finns ett vattenfyllt dike som Nicklas lätt hoppade över. I dag skulle man kunnat åka skridskor på den.
Ronnie funderar...................................................................
En av många vackra små dungar.

1 kommentar:

  1. Så fint med alla bilder och lilla kissen. Niklas var med er idag och det är något speciellt när man känner så. Kram ses snart

    SvaraRadera