En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

lördag 28 augusti 2010

Vad hade Nicklas tyckt om allt mitt skrivande på bloggen?

Den frågan är ständigt närvarande innan jag publicerar ett inlägg. Och nu när jag börjat skriva om Nicklas sjukdomstid är det extra viktigt. Jag vill att ni ska veta att det som publiceras är
diskuterat i familjen om det är lämpligt. Vi har också frågat oss om Nicklas skulle velat att jag skrev om hans sjukdomstid? Vi tror att Nicklas skulle velat att de som vill skulle få möjlighet att få reda på hur hans sista tid har varit. Se under "sidor".
En av Nicklas bilder på sin älskade (här mycket trötta) katt. Måste igen poängtera hur mycket glädje Nicklas haft av sina katter särskilt under sjukdomstiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar