En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

lördag 12 juni 2010

Dag före dag!



På bild en mycket nöjd Nicklas(~10år) efter gokart turen.

Ja Nicklas i morgon ska vi gå mot Öland. Jag ser fram emot vår vandring!


Många har hört av sig, per tel, brev, mail och kommentarer på bloggen. Några vill till och med vara med när jag kommer i mål! Alla som vill är välkomna. Jag har försökt att svara på en kommentar i bloggen, men det hela resulterade att jag plötsligt var följare till min egen blogg!!! Suck! Det tog mig en kvart att få bort eländet.


Några har hört av sig att de försökt skriva kommentarer i bloggen men det har ej "fastnat". Tyvärr kan jag ej hjälpa er då jag inte har lärt mig detta ännu. Tror man ska ha någon sorts gogelkonto, det ska vara gratis.


För de som vill nå mig finns tel.nr. under "Sidorna".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar