En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

onsdag 2 juni 2010

På jobbet!



Mina kära vänner och arbetskamrater (vi är flera men de andra var på kurs/hembesök när kortet togs).

Jag är tacksam att jag har så underbara arbetskamrater och chef. Så mycket stöd och värme de givit vår familj under Nicklas sjukdomstid, och efter, och nu. Dessutom kommer några (se foto) att följa med mig under min första dag på min vandring!!!!

På fotot har vi Inger, Eva, Rozalia och Barbro!

OBS: alla som vill får följa mig på vandringen. Själva starten blir tidig. 13/6 kl:6.00 går jag från Nicklas grav, arbetskamraterna sluter upp ca 6.30 Platsen har vi inte bestämt ännu, men någonstans på Högstorp tror jag.

2 kommentarer:

  1. Hej.Underbart med härliga arbetskamrater som stöttar och finns där i alla stunder. Hade gärna gjort dig följe på din vandring om jag bara hade kunnat.Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg på barncancerfonden,blir så arg,ledsen och förstår inte vem som bestämmer att det ska hända en 17-åring som har hela livet framför sig,så orättvist.Och sån styrka av dig att bara orka skriva,hoppas jag får läsa mer.
    Och lycka till med din vandring!så stort av dig! annika

    SvaraRadera