En vandring för livet

En vandring för livet
Kängorna är alltid redo!

fredag 11 juni 2010

Förtydligande - gåva till Barncancerfonden!





I dag har jag bland annat träffat mina optikerkolleger på stan. Jag har besökt nästan alla butiker(några var stängda för lunch) och informerat om mitt vandringsprojekt. Enbart positiv inställning överallt. Jag berättade för en kollega att jag uppmanar att alla optiker skänker 100:-var till barncancerfonden. En kollega sa att jag skulle få 100:- per mil avverkad sträcka. Hurra!


Kära vänner, jag undrar om jag måste förtydliga mig. Några av er har givit gåvor till Nicklas minne via post/bankgiro, när man gör detta så syns inte namnet på givare på listan "egen insamling" till Nicklas minne. Pengarna kommer visserligen till godo men syns inte heller på denna sida. Jag går in och kikar där ibland, namnen på listan ger mig sådan KRAFT!!!


För att komma till Nicklas insamling, titta under kängorna till höger. Sök sida "Lämna bidrag" klicka där, så ser ni länken till barncancerfonden och Nicklas insamling. Eller klicka på länken här: http://www.barncancerfonden.se/6999


När ni kommit in på denna sida titta längst ner, här kan man ge bidrag till barncancerfonden, och enklast är att ge med mobilen, tycker jag. Minsta gåvan är viktig!

På samma sida kan företag ge bidrag. De ska använda sig av "Till betallösningen företag".

Nu är det snart dags att gå(söndag), det ska bli skönt, jag är redo.


1 kommentar:

  1. Hej.Önskar dig lycka på vägen och många bidrag som hjälper alla barn som kämpar mot denna fruktansvärda sjukdom.
    Ta hand om dig styrke kramar från Cilla

    SvaraRadera